یوآخیم لوو: جزایر فارو مقابل ما هندبال بازی می کرد!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری-لوو از پیروزی برابر جزایر فارو ابراز رضایت کرده و امیدوار است با کسب پبروزی برابر ایرلند صعود مستقیم به برزیل را جشن بگیرند.

به گزارش سایت سوپراسپورت، لوو پس از کسب سه امتیاز برابر فارو به خبرنگاران می گوید: "ما وظیفه خود، که کسب سه امتیاز بود را بخوبی انجام دادیم."

وی اضافه می کند: "تنها نقطه ضعفمان نزدن گل های دوم و سوم در نیمه اول بازی بود؛ ولی جالب اینجاست که گاهی اوقات بازی به هندبال تبدیل می شد چرا که حدود 9 یا 10 بازیکنشان روی خط محوطه جریمه بازی می کردند!"

لوو در پایان می گوید: "ما این شانس را دارم که در کلن، برابر ایرلند صعود مستقیم خود را جشن بگیریم؛ هر چند به خاطر تفاضل گل بالا ما با یک امتیاز هم صعودمان تقریبا حتمی خواهد بود ولی ما تلاش می کنیم با کسب 3 امتیاز جای هیچگونه شک و شبهه ای باقی نگذاریم."

این در حالیست که لوو تقریبا مذاکراتش برای تمدید دو ساله قرارداد تا سال 2016 موفقیت آمیز بوده ولی فعلا این موضوع را تایید نکرده و همه چیز را به ماه بعد موکول می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:53 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 98
بازدید هفته : 340
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 30703
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1